Fixardag

Heeellooo!!

Klockan är bara 12.40 här och vi har redan klarat av en hel del idag! Kopierat nycklar, fixat mitt social security number (typ personnr som man behöver här!), snabbstopp på CVS och sen åkte vi till banken för att fixa ett konto och kort till mig, yaay. Så nu är jag all set - bara körkortet kvar och teorin har jag som sagt imorgon. Körde också ett litet testvarv i området med bilen förut, och det var mycket enklare o köra automaten än vad jag trodde. I och för sig är ju amerikaner oerhört lata, så om dom kan köra (när dom dessutom är 16!) borde jag också klara av det. Känns faktiskt mer OK nu när man testat, även om jag inte kört på dom "riktiga" vägarna. Känns som att jag åtminstone kommer fixa det!

Har inga måsten att göra förens kl 15 så nu är det chilltime, dvs Keeping up with the Kardashians och plugg. Är så trött idag!! Skönt och bara ha lite slapptid såhär mitt på dagen. Ska hämta upp R och sen har han sin tutor här som ska hjälpa honom med hans läxor. G har tennismatch idag som hon åker till direkt efter skolan, så vi ska eventuellt bara hämta upp henne där senare ikväll innan middagen. Ingen avancerad dag idag alltså! 
 
Så skönt att dagarna flyter på och ingenting känns superoklart, men ändå skönt att kunna bolla lite med någon när allt ändå är lite upp och ner nu i början! Annars har jag inget roligare att dela med mig av.. Nästa söndag ska vi eventuellt åka på mormorn och morfarns jättestora yacht så det ska bli spännande!! Och juste, familjen är borta över jul (tyvärr..) så är det någon som känner sig manad o vill hälsa på eller göra något dååå hola at me!
I USA | |
Upp