Napa Valley

Började dagen med sovmorgon, dvs till 7.30..... Min nya dygnsrytm gör det omöjligt att sova ut när jag är ledig uppenbarligen, men det var skönt att kunna ligga kvar i sängen typ hela dagen ändå! Åt frukost och sen högg jag in på min cheesecake. Haha, och alltså, jag är faktiskt besviken! Den var sååå smörig och fettig och verkligen MYCKET av allt.
 
Kändes som att äta smörkräm med lite crunch i så nu känner jag att jag gjort cheesecakesen iallafall - skönt!
 
Satte mig i bilen med Angelica och påbörjade vår miniroadtrip till Napa Valley - vinodlingsplacet. Napa ligger bara ca 45min bort så det gick rätt snabbt att komma dit. Tog en "lunch" på Jamba Juice bestående av en smoothie, var fortfarande rätt mätt efter förmiddagens svullande haha... Vi åkte runt i kanske 1h efter det för att leta efter den jävla skylten, men tillslut hitta vi den - typ 5min ifrån där vi letat tidigare haha. Så njut av bilderna för det är jobb bakom detta alltså haha! Vi försökte hitta en bra utsikt men gav upp ganska snabbt, så tråkigt att man inte kunde fånga omgivningen bättre på bild för vissa ställen var verkligen sjukt vackra! 
 
Åkte hemåt och stannade till på Northgate för att shoppa lite. Tanken var att hitta en pyjamas men det är nog bara jag som är frusen i den här staten för långärmade pyjamaser var det tomt om! Antar att det kommer närmare "vintern".. Så jag fick med mig två klänningar och ett par shorts iallafall. Stannade även i Corte Madera och köpte mat på ett mexikanskt snabbmatställe, var faktiskt både gott och billigt! Nu ligger jag nyduschad i sängen och ska se några avsnitt av Keeping up with the Kardashians innan jag somnar. Upp och hoppa 06.45 imorgon!
 
I USA | |
Upp